Naam:
1668
Video’s:
102

Over ons

Hi, wij zijn Yvonne en Hidde, oftewel YKHB. We zijn gek op exploren en nemen jullie graag mee op een virtuele reis.

Bezochte landen

Wij hebben 97 landen (39%) bezocht:

Albanië, Andorra, Argentinië, Armenië, Australië, België, Bolivia, Bosnië en Herzegovina, Brazilië, Brunei, Bulgarije, Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Cuba, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Egypte, Estland, Filipijnen, Finland, Frankrijk, Gabon, Georgië, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Hongkong, Ierland, IJsland, India, Indonesië, Iran, Israël, Italië, Japan, Jordanië, Kazachstan, Kirgizië, Kosovo, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Maleisië, Malta, Marokko, Mexico, Moldavië, Monaco, Mongolië, Montenegro, Myanmar, Nederland, Nicaragua, Nieuw-Zeeland, Nigeria, Noord-Korea, Noorwegen, Oekraïne, Oezbekistan, Oman, Oostenrijk, Panama, Peru, Polen, Portugal, Puerto Rico, Roemenië, Rusland, San Marino, Servië, Singapore, Slovenië, Slowakije, Spanje, Swaziland, Syrië, Thailand, Tsjechië, Turkije, Uruguay, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Wit-Rusland, Zuid-Afrika, Zweden, Zwitserland.