Max is weer thuis

15 juni 2019 - Nieuwegein, Nederland

Op vrijdag rijden we van Bad Hönningen naar Panorama Camping Gulperberg... uiteraard op de Gulperberg. Een luxe camping, volgestampt met bouwketen die ze hier 'chalets' noemen. Er is ook een zwembad en een restaurant, waar we 's avonds lekker buiten eten.

Het is druk op de camping, want de volgende dag zijn de Mooiste van Limburg fietstochten. De kelner in het restaurant waarschuwt dat er dan twintigduizend bezoekers in het dorp zijn en dat de weg zal worden afgezet. De volgende ochtend vertrekken we dus ruim voor acht uur. Rond tien uur zijn we weer in het prachtige Nieuwegein, waar we de katten weer lekker kunnen knuffelen.

Het was een beetje vreemde vakantie, door de enorme variatie die Europa ons heeft te bieden, maar het was wel heel tof en Max heeft zich bewezen als betrouwbare reiskameraad. Op naar de volgende trip ; )

1. Siet Bulthuis:
    18 juni 2019
    Lieve Yvonne en Hidde, Het was weer leuk om jullie te volgen!
    Liefs!
  2. Kees:
    18 juni 2019
    Lieve Yvonne en Hidde zoals jullie zelf al zeggen een beetje vreemde vakantie, maar toch weer mooie verhalen en foto's. Jullie zijn klaar voor de Zijderoute. Geniet van je kattebeesten in de zon in jullie mooie tuin. Liefs en groetjes Ilse en Kees
  3. Gerard en Annie:
    18 juni 2019
    We hebben weer genoten van jullie verslag en van de foto’s . Het was inderdaad een wisselende reis maar daardoor des te leuker om te volgen. Op naar de volgende?
  4. 22 juni 2019
    Het was gezellig om jullie reis te volgen. Ivonne heel veel succes in je nieuwe baan. Bedankt voor de mooie kaart, hij hangt weer in de keuken. Lieve groet en alle goeds voor jullie twee. 🚐⛺️